בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
לוקלי 
טוק טוק: אביב גפן אצלכם בסלון 

טוק טוק: אביב גפן אצלכם בסלון

 
לוקלי |
 

לאחרונה סלבס ואמנים הופכים נגישים לקהל, אפשר למצוא אותם יותר בסרטוני YouTube המופקים במיוחד בשבילכם והם אפילו מגיעים אליכם לסלון לפגוש אישית את המשפחה והחברים. איך השיטה עובדת? נענע סלבס יצאו לבדוק..

 
 
 
 
 
 
 
 
 

לאחרונה מספר גולשים ברי מזל זכו להשתתף בפרויקט "מכבי הום טור" של מותג הבירה שגייסו אמנים מהשורה הראשונה כמו אביב גפן, שלומי שבן, אסף אבידן והמוג'וז, שיצאו לסיבוב הופעות בדירות פרטיות של גולשים שנרשמו באתר הום טור.

 

על הרעיון היצירתי חתומים בית הקונספטים "אלנבי", שלאחר סיבובי הזמרים החליטו לגוון את סוג ההופעות וגייסו להופעות ביתיות גם את הסטנדאפיסט חן מזרחי. בכל הארועים דאגו לפנק את המארחים במקרר מלא בירה כדי שיוכלו להנות מההופעה עם המשקה.

 

מאלנבי נמסר שהצעד האמיץ של המותג נעשה כדי לקשר את המותג עם קהל צעיר והיפסטרי. "לא לשכוח שבסופו של דבר מדובר בתהליך שיווקי, שאכן עזר לרענן את תדמית המשקה שהיה מזוהה עם דור מבוגר יותר. במהלך הפרויקט לקחנו צעד קדימה את הפתיחות שהפגינו האמנים והפקנו איתם את סאונד צ'ק, סדרת YouTube קומית בהשתתפותם. המהלך של שימוש בסלבס להגברת תודעה אצל דורות צעירים צלח והיום אפשר למצוא את ברזי הבירה מותקנים במועדונים תוססים וסצנת חיי הלילה"אומרים שם.

 

 

 
 

הרעיון לשדרוג את סיבוב ההופעות עם סדרת YouTube הגיע אחרי פעילות מוצלחת בין סלבס ומותג אחר מעולם האלכוהול. מותג בירה אחר הפיק את "סנאי סנאי" מיני סידרה עם ירון ברלד ודודו ארז.


לדברי גיאגיא אסיף מיוזמי המהלך, "החלטנו להמיר את הכסף המושקע בקמפיין טלוויזיה מאסיבי המשודר לזמן קצר ונעלם, לטובת סדרת רשת שנשארת רלוונטית ונגישה גם בעוד מספר שנים. התוכן אמיתי ותוסס, שיומרתו הראשית היא להצחיק ולרגש מאות אלפי ישראלים. הסדרה מתארת את מערכת היחסים הנרקמת בין ברלד וארז במהלך מסע הופעות.

 

"אין ספק שמדובר במהפכה בגישת מותגים לשימוש בסלבס. גולדסטאר שיזמה, מפיקה ומממנת את הסדרה, פועלת כגוף מדיה של ממש, המגייס אמנים ומחויב לערכים הקריאטיביים והאמנותיים של הפרויקט. המסר הוא חד וברור "אנחנו כאן כדי לייצר ערך אמיתי לקהילת הצרכנים שלנו". תוצאה מדברת בעד עצמה עם מעל מיליון צפיות בערוץ הסדרה כעבור שלושה חודשים, מסכם אסיף.

 

 

 

השקעה נוספת של תוכן מהדור החדש היא בסדרה חזי וחצי בכיכוב אסי ישראלוף משלישיית מה קשור. שגויס לשחק מתווך קטן בעל חלומות גדולים בשוק הנדל"ן הקשוח של תל אביב. הוא חולם להיות המתווך מספר 1 בעיר, אבל בפועל הוא מוכר ומשכיר את החללים העלובים והגרועים ביותר, תוך שהוא מסתיר פגמים ומפאר חסרונות בווירטואוזיות וללא נקיפות מצפון. כל פרק מציג את חזי חצי כשהוא מנסה למכור או להשכיר דירה בלתי אפשרית אחרת: דירה שחדריה מפוזרים ברחובות שונים בעיר, דירה שככל הנראה יש בה סוס, ודירה ששוכנת בתוך מעלית. לצד ישראלוף משחקים בסדרה גם ירון ברלד, שי סידי, תום יער ונועה פרידמן.

 

הרגע שבו מתחשק לכם משקה אנרגיה הוא בדרך כלל הרגע שאין אחד כזה לידכם. לכן שיר אלמליח "האישה ותופעת האינסטגרם", גויסה כדי לבקר אתכם עם תוספת אנרגיה בפחית. לא משנה אם אתם בלימודים, בעבודה, יושבים בסתלבט עם החברים או אחרי לילה של בילוי ארוך.

 

שרוליק איינהורן מיוזמי המהלך אומר שפגישות בין סלבס ולקוחות יוצרים חוויה בלתי נשכחת שהופכת גם לנושא שיחה עם החברים. לכן בנינו את הקונספט סביב סדרת המשקאות החדשה של המותג בשלושה טעמים, יצרנו עמוד פייסבוק שמאפשר לגולשים להזמין את שיר אלמליח לתת להם בוסט אנרגטי בדיוק ברגע ובמקום שבו הם זקוקים לו.
אלמליח שמקבלת את הפניות בזמן אמת חורשת את ישראל לאורכה ולרוחבה כדי להעניק לגולשים באופן אישי את הפחית החדשה.


בונוס מיוחד לגולשי נענע סלבס, תוכלו לקבל גם מאיתנו זריקת אנרגיה כבר עכשיו מסרטון בכיכובה של אלמליח ברוח הוונדר וומן

 

 

 

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by