בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
לוקלי  
כמה שווה החיוך של אנה ארונוב? 

כמה שווה החיוך של אנה ארונוב?

 
לוקלי  |
 

וגם: וכמה תעלה תמונה של אושרי כהן עם בקבוק? אם גם אתם צרכני אינסטגרם, סביר להניח שאתם אחראים באופן ישיר למשכורות של הכוכבים. איך? כל הפרטים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אנה ארונוב. כמה היא שווה?
 אנה ארונוב. כמה היא שווה?   צילום: מתוך האיסטגרם של אנה אהרונוב 
 
 

"יש גם סלבס שממש לא מתחברים לענין של האינסטגרם אבל מפעילים חשבון רק כאפיק שאפשר להרוויח דרכו כסף או לקבל חינמים בתמורה לשיתוף החוויה ברשת".

 

הרשתות החברתיות כבר מזמן הפכו להיות כלי שיווקי מאוד יעיל עבור סלבס שמחפשים דרך להרוויח עוד כסף מהצד. בימים שבהם אין קמפיינים ועבודה שוטפת, פרסום מוצר כזה או אחר, גריפת אלפי לייקים, וניסיון לשנות דעת קהל זה בהחלט הדבר הבא.

 

אם אתם עוקבים אחר חשבונות אינסטגרם של ידוענים בטח נתקלתם לאחרונה בתמונות של פחיות XL שהשתרבבו לחשבונות שונים.  כמובן שלא מדובר במקריות ולסלבס נענע10 נודע שהידוענים קיבלו בתמורה לחשיפה סכומים הנעים בין 3,000 ל-10,000 שקלים.

 

לדברי גיאגיא אסיף, מ"מבית הקונספטים אלנבי" המתמחה בפרסום ברשתות חברתיות. "התמורה לידוען נמדדת במעורבות שהוא יוצר למותג המתפרסם בפני כמה שיותר אנשים, לכן ידוענים מטפחים את החשבונות כעסק לכל דבר. יש גם סלבס שממש לא מתחברים לענין של האינסטגרם אבל מפעילים חשבון רק כאפיק שאפשר להרוויח דרכו כסף או לקבל חינמים בתמורה לשיתוף החוויה ברשת".

 

רשימת הסלבס שתוכלו למצוא מבלים לצד מרצנדייז, מונה את אנה ארונוב, נטלי דדון, גיא פניני, יוליה פלוטקין, ירדן הראל, יון תומרקין, עמית פרקש, לירז דרור, דנה גרוצקי, לירן כוהנר, שביט ויזל, אסף גורן, לאון שוובסקי, מור סילבר, דפנה דה גרוט, נועה ספאחי, שיר אלמליח ועוד.

 
דנית גרינברג. קיבלה את הרכב לסופ"ש ואתם עשיתם לה לייק
 דנית גרינברג. קיבלה את הרכב לסופ"ש ואתם עשיתם לה לייק    צילום: מתוך האינסטגרם של דנית גרינברג 
 
 

"זה מזמן הפך לטרנד כזה שהתחיל עם סלבס שהבינו את הכוח של הרשתות החברתיות והתחילו בזה, זה אקט מקובל מאוד בעולם שבו סלבס מקבלים סכומים מטורפים עבור תמונה בודדת באינסטגרם", אומר השבוע  אלון, מומחה לרשתות חברתיות שעובד עם לא מעט סלבס. לדבריו, "ערך נוסף שחשוב הוא בדיקה חשובה יותר שעושים במשרדי הפרסום רגע לפני. תמיד עושה השאלה  מיהו אותו מוביל דעת קהל ומי העוקבים שעוקבים אחריו וזה נכון לכל חברה גם אם מדובר בחברת משקאות או בחברת מכוניות".

 

לצורך העניין חברת מכוניות לא תצא לשיתוף פעולה עם כוכבת ילדים גדולה ככל שתהיה גם אם יש לה למעלה מ-200 אלף עוקבים ברשת האינסטגרם. העוקבים של הכוכבת הינם ילדים בגילאי שש עד 14 ואין להם את היכולת החוקית והכלכלית לרכוש רכב. כך שנכון, הרכב יזכה לפרסום רב אבל בשורה התחתונה מה שחשוב ללקוח זה למכור את המוצר ובקישור לכוכבת ילדים זה לא יקרה".

 

על איזה סכומים אנחנו מדברים?

"זה משתנה מסלבס אחד לאחר, כשאנחנו כבר מחליטים לפנות למישהו מסוים, זה מאוד תלוי כמה הוא שווה ברמת הפופולאריות שלו ולפי זה יש תמחור, זה יכול להגיע לעשרת אלפים שקלים ויכול להסתכם מאידך ברכב לסופ"ש או איזה מתנה מגניבה וייחודית, אבל שלא יהיה לך ספק. לכולם יש מחיר".

 
קארין ואלדד. הזוג הכי לוהט בתעשייה
 קארין ואלדד. הזוג הכי לוהט בתעשייה   צילום: מתוך האינסגרם של משה פרץ 
 
 

מה הכוח של האיסנטגרם מול רשתות אחרות?

"מה שמיוחד באינסטגרם שאתה יכול להגיע לקהל גדול ואתה יכול גם להגיע לקהל קטן אבל עם ערך מוסף. בנוסף, חשוב לזכור שברוב המקרים הפרסום באינסטגרם נסגר בין היח"צן לסלבס ללא כל קשר לסוכן. נשאלת השאלה האם עדיין אותם מפורסמים זקוקים לסוכן? שכן ברגע שסוכן כזה או אחר יהיה מעורב בשת"פ מסוג זה הוא יגבה על זה עמלה שמייקרת את העלויות ובעיקר מתחילה את כל הבאלגן עם חוזים ושאר שטויות שלאף אחד אין כוח להיכנס אליו".

 

אז יש פה עוד סקטור שנפגע - הסוכנים. זה שווה להם את זה?

"פעם הסוכן והסלבס הלכו לדרך ביחד שהסוכן היה מי שמתווה את הדרך. כיום הסלבס מפרסם תמונה של משקה אלכוהול ובאותו הזמן הסוכן יכול לסגור על השתתפות בתכנית ילדים שבסופו של דבר לא תצא לפועל כי פתאום הסלבס לא משרת את אותם הערכים שהורים רוצים שיקנו לילדיהם."

 

ומה קורה במקרה כזה?

"אני לא מכיר סלב שויתר על כסף, אנחנו מציעים לו קמפיינים שונים שמתאימים לפי פילוח ומכניסים לו כסף במשך כל השנה זה כלכלית הרבה יותר שווה להם".

 

אז בגדול, אנחנו כולנו אחראים לחשבון הבנק של הסלבס?

"כן בהחלט, אני אתה וכל מי שמלייק להם. לגמרי שווה להם".

 

 
אושרי כהן. הכי פרסום סמוי?
 אושרי כהן. הכי פרסום סמוי?   צילום: מתוך האינסטגרם של אושרי כהן 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by