בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
לוקלי 
קפוצ'ון הוא לא אסון: הקמפיין החדש של בר רפאלי 

קפוצ'ון הוא לא אסון: הקמפיין החדש של בר רפאלי

 
לוקלי |
 

רגע אחרי שבר רפאלי זנחה לאנחות את "פוקס", מגיע קמפיין ההלבשה החדש שלה: "Hoodies" והיא לא תהיה לבד. גם רד אורבך ינסה למכור לכם בגדים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
נותן בראש. הבנתם? כי זה קפוצ'ון
 נותן בראש. הבנתם? כי זה קפוצ'ון 
 צילום: בוצ'צ'ו 
 

ובוקר טוב גם לחשבון העו"ש של בר רפאלי שגדל בעוד כמה שקלים חדשים.

 

קומוניקט מענג ורשמי שנחת בתיבת הדואר האלקטרוני שלנו אישש את חרושת השמועות שהסעירה את עולם האופנה בחודשים האחרונים: בר רפאלי זנחה את רשת "פוקס" לטובת רשת "Hoodies". אתם יודעים, הרשת עם הקפוצ'ון.

 

אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק ומבעלי "Hoodies" הכתיב לקומוניקט: "הבחירה בבר היתה טבעית, הדואטים שרד מבצע בתכניתו עם אומנים שונים זכתה להצלחה עצומה, אך השילוב בין רד לרפאלי הולך להיות אחד הדואטים המוצלחים שראינו עד כה. העדינות של בר והחוצפה של רד הם שילוב מוצלח עבורנו המשקף את אופי המותג. אין לנו ספק שזה הולך להיות אחד הקמפיינים המוצלחים שנראו בשנים האחרונות. רק רד אורבך יכול על בר רפאלי".

 

רד אורבך > נועם טור? ספרו לנו בתגובות!

 

 
ממוריז
 ממוריז   צילום: יח"צ 
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by