בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
הקטעים החמים 
זה לא חלום: מה גרם לסקרלט ג'והנסון לפרסם חברה ישראלית? 

זה לא חלום: מה גרם לסקרלט ג'והנסון לפרסם חברה ישראלית?

 
הקטעים החמים |
 

הכוכבת ההוליוודית תוביל קמפיין של המותג "סודה סטרים" ותככב בפרסומת שתשודר במהלך הסופרבול. כיצד זה קרה?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

סקרלט ג'והנסון היא ללא ספק אחת הנשים הסקסיות בעולם. אך עוד לפני שהיא כזו היא שחקנית מוכשרת שכיכבה בעברה בלא מעט קמפיינים של מותגי יוקרה נוצצים, ולאחרונה היא אפילו חברה למותג ישראלי. ג'והנסון תהיה הפרזנטורית של "סודה סטרים" ותוביל את הפרסומת של המותג בספוט היוקרתי של אירוע הסופרבול הקרוב בארצות הברית.


החיבור בין הכוכבת ההוליוודית לאנשי העסקים הישראלים מעניין מטבעו, והאופן שבו נוצר הקשר בין הצדדים מפתיע ומרתק. הכל החל כשהשחקנית שהתה בפריז עם מתקן הסודה סטרים האישי שלה אך נתקעה ללא בלון גז למכשיר שמשווק ב-45 מדינות ברחבי הגלובוס.


אנשיה מיהרו ליצור קשר עם הנהלת החברה שמיהרה לספק לכוכבת את מבוקשה. כך, גילו בעלי החברה כי ג'והנסון למעשה מכורה למכשיר שנחשב לידידותי לסביבה. "אני משתמשת בזה כבר חמש או שש שנים, אז השותפות הזאת טבעית", אמרה ג'והנסון.


עדיין לא ברור איך תיראה הפרסומת בכיכובה של ג'והנסון, אבל מה שבטוח כי מדובר בהשקעה כספית גדולה של החברה. 30 שניות זמן המסך שנרכשו לשידור במהלך המשחק שישודר ב-2 בפברואר, עולים לא פחות מ-4 מיליון דולרים, וזה הסכום עוד לפני השכר של ג'והנסון.

 

ערב טוב עם גיא פינס בצפייה ישירה ב-VOD של nana10.

 

לגיא פינס יש טוויטר, בואו לעקוב אחריו

 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by