בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
גלובלי 
הביקיני של קים קרדשיאן לא מכר עיתונים 

הביקיני של קים קרדשיאן לא מכר עיתונים

 
גלובלי |
 

בצהובון "Us Weekly" הוציאו עשרות אלפי דולרים על תמונות הביקיני החדשות של קים קרדשיאן רק כדי לגלות שאף אחד לא התעניין בהן. אאוץ'

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לכאורה, כולם חשבו שהעולם עצר את נשימתו בציפייה לתמונות הביקיני הפוסט-היריוניות של קים קרדשיאן. בפועל, התברר שהיחידה שעצרה את נשימתה זו קריס ג'נר.

 

מדור הרכילות של הניו יורק פוסט חוגג את נפילתה של משפחת קרדשיאן. לפי הניו יורק פוסט, הצהובון "Us Weekly" שילם 110 אלף דולר על תמונות הביקיני החדשות של קים אך מכר רק 400 אלף עותקים מהגיליון, מאה אלף פחות מהממוצע.

 

"זה נגמר. הקרדשיאנים לא מוכרים עיתונים", סיפר מקור אנונימי לניו יורק פוסט שביסס את התזה שלו על נתונים נוספים. הצהובון "Star" שהתהדר בכתבת שער על גירושיהם של קריס וברוס ג'נר, מכר 50 אלף עותקים פחות מהממוצע והצהובון "In Touch" ספג ירידה של 70 אלף עותקים.

 

"זו חשיפת יתר, הקרדשיאנים בכל מקום. הם לא לוקחים הפסקה", מסכם המקור המסתורי.

 

 
זוהי שקיעתה של הזריחה
 זוהי שקיעתה של הזריחה   צילום: צילום מסך 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by