בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
גלובלי 
טעם רע: מי מנסה להרוויח מהמוות של פול ווקר? 
 
 וכך הם נראו ב-2006    צילום: Getty Images / אימאג'בנק    
גלובלי |
 

בית קפה בלוס אנג'לס הפתיע את לקוחותיו כשהציב על הדוכן צנצנת טיפים שנשאה את השם "מהיר ועצבני". כוכב "אמריקן פאי" מיהר להתרעם בטוויטר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

פרשת מותו של פול ווקר זוכה לטוויסט בטעם רע במיוחד. סניף של רשת בתי הקפה "The Coffee Bean & Tea Leaf" בלוס אנג'לס הציב על הדוכן שתי צנצנות טיפים אשר נשאו שמות סרטים ("מהיר ועצבני" ו"כוכב חדש נולד") בהם כיכב ווקר.

 

המחווה המוזרה לא זכתה לפרגון מצד ג'ייסון ביגס, כוכב סדרת סרטי "אמריקן פאי", שהתרעם בטוויטר. "זה רק אני או שמדובר בניצול ובטעם רע במיוחד?", תהה ביגס ביחד עם מאות אלפי עוקביו. הציוץ של ביגס זכה לתהודה רבה והוביל להתנצלות מהירה מרשת בתי הקפה.

 

"ההתנהלות הזו לא תואמת את ערכינו והצנצנות הוסרו. אנו שולחים ניחומים למקורביו האבלים של ווקר ורוצים להודות לג'ייסון ביגס שהביא את הנושא לתשומת לבנו", מסרו אנשי הרשת לאתר "Gossip Cop".

 

 
טעם רע. לא אילוסטרציה
 טעם רע. לא אילוסטרציה   צילום: חשבון הטוויטר של ג'ייסון ביגס 
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by